sobota, 1 czerwca 2013

Nie mogłam się oprzeć :)

Niestety nie oparłam się po raz kolejny zakupom i oto co kupiłam. Do sklepu poszłam po gesso,  pędzle i tusze, w końcu zaczynam eksperymentować z mediami :) Tuszy nie było :( ale reszta i owszem :






I tak zupełnie przypadkiem jeszcze trochę rzeczy mi wpadło do koszyka :P


śliczny zestaw grubych 250g papierów w rozmiarze 25*25 cm ( szkoda, że tylko takie były ,ale za to dwa zestawy kupiłam ), poniżej zbliżenia - to papiery dwustronne










 do tego dokupiłam perełki - same rozumiecie, że perełek nigdy się nie ma za dużo


i taśmy papierowe :) bardzo cię cieszę, pojawiły się u nas po raz pierwszy :





śliczne papierki 15*15 cm :)






a na koniec mój mąż doszedł do wniosku, że jednak nie jestem normalna , ale na prawdę są śliczne i była przecena -75% , nie mogłam ich zostawić w sklepie :





A teraz najlepsza wiadomość , łączny koszt wszystkich zakupów wyniósł ok. 70,00 zł :) a u Was zakupowo czy bardziej twórczo ?

6 komentarzy:

  1. U mnie np. porzadkowo i zakupowo tez troche, bo dzis dostalam nowy stol do pracowni. Mezowi powiedz ze jestes calkiem normalna, nie mozna nie kupic takich dobroci i to jeszcze z wyprzedazy. Kiedys w koncu przyjda swieta :).

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko ok,to nasi mężowie jacyś nie teges ;)) mój np nie może zrozumieć , że jak widzę kartkę przeceny, rabat to wpadłam po uszy;)) a Twoje zakupy baaaaardzo tanie !!!!!! zazdroszczę troszkę;) a u mnie twórczo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy za nieduże pieniądze. Co do mężów to oni nie zawsze wiedzą co jest dobre i właściwe, ale za to są milusińscy.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To całkiem przyzwoita cena za takie zakupy, których przecież nie robisz codziennie, a potrzebujesz tego, by żyć :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy! Święta są co roku, więc nie wiem o co Twojemu mężowi chodziło :) Dziwny jakiś :D Ale mój jest podobny :)
    U mnie twórczo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw pozazdroszczę sklepu. Zakupy świetne. U mnie i twórczo, i zakupowo.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...