piątek, 7 czerwca 2013

Uczę się pilnie :)

Uczę się uczę...... scrapowania :) dzięki niesamowitym dziewczynom ze Scrapowego Pasa Startowego co chwilę mam możliwość spróbowania czegoś nowego :) Tym razem miał powstać Tag z pozytywnym przesłaniem i oto jest :






Zdaję sobie sprawę, że do ideału mu daleko ale zabawa była świetna :) Użyłam po raz pierwszy gesso, pomazałam paluchami :) Dzięki tej zabawie odkryłam w sobie " gen brudasa " , na pewno często będę się od tej pory babrać różnymi mediami, farbami i co tam jeszcze wpadnie mi w ręce.

Wyzwanie z Tagiem trwa, więc zapraszam TUTAJ :)

W przyszłym tygodniu będzie na Scrapowym Pasie Startowym kilka słów ode mnie, mam tremę ale liczę na Waszą wyrozumiałość i wsparcie.

A teraz zdjęcie moich najlepszych i najbardziej idealnych " prac " :)


4 komentarze:

  1. ostatnie prace najwspanialsze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci idzie scrapowanie! Ja od dłuższego czasu nic nie wyscrapowałam... Powinnam odwiedzić Waszego bloga i wciągnąć się na nowo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu i kolorowo u Ciebie:) Tyle różności do obejrzenia:) Tak na marginesie, ja mam w domu trzy takie idealne "prace" :))
    Zapraszam do mnie w odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje ostatnie "prace" to niezłe ciacha niedługo będą, mniam, mniam ;) Z pozdrowieniami. S.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...