środa, 19 czerwca 2013

Czas na .... Holandię :) i pudełko

Obecnie na Scrapowym Pasie Startowym trwa moje wyzwanie holenderskie, dziewczyny z zespołu stworzyły na prawdę cudne prace a również te zgłoszone już do wyzwania są niesamowite. Ja stworzyłam takie oto coś :


To moje pierwsze LO , bardzo nieudolne i jakieś takie... :(

Najważniejsze, że już niedługo będę mogła nauczyć się wielu nowych rzeczy a to za sprawą warsztatów w których będę brała udział. Wybieram się na III DLWC i załapałam się aż na 3 warsztaty :) bardzo, bardzo się cieszę i już się nie mogę doczekać. Mam nadzieję, że poznam wiele wspaniałych osób a przede wszystkim w końcu zobaczę te z Was, które znam tylko wirtualnie :) Kto będzie ?

A dzisiaj na SPS świetny kurs Anek na eksplodujące pudełko. Jak go zobaczyłam to mnie olśniło , ja do tej pory zawsze wycinałam bazę pudełka z papieru wizytówkowego a przecież wystarczy wziąć papier 30*30 i o ile prostsza sprawa. No nic, człowiek uczy się całe życie :) dzięki Aniu za kurs, po szczegóły zapraszam TUTAJ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...