czwartek, 20 czerwca 2013

Produkcja czekoladowników trwa ...

Nieuchronnie zbliża się koniec roku szkolnego , już jutro Błażej ma przed sobą ostatni dzień przed wakacjami. Panie są trzy , wspaniałe, wyrozumiałe i bardzo sympatyczne i oto co dla nich powstało :) według tego kursu :







Czekoladowniki powstają dalej :) a ja zapraszam na wyzwanie SPS , eksplodujące pudełko :)

Zgłaszam moje twory na wyzwanie Digi Scrap - Koniec roku szkolnego :)

Mam nadzieję, że pomimo tego iż komentarzy na moim blogu coraz mniej , od czasu do czasu będziecie do mnie zaglądać :)

11 komentarzy:

  1. Ej, strasznie ostatnio marudzisz z tymi komentarzami. A sama u mnie nic nie piszesz:P Zreszta w lecie i ruch mniejszy na wszystkich blogach, mniej dziewczyny pisza to i mniej komentuja.
    Kiedys chyba tylko ja dawalam mojej wychowawczyni czekolade, a reszta kolezenstwa dawala kwiatki, a teraz widze, ze czekolady popularne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te czekoladowniki :)
    Sama chętnie przyjęłabym taki.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowniki są super i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne wyszły! Niesamowicie się rozwijasz.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są świetne! jeszcze nigdy nie robiłam czekoladownika, Tobie wyszły super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe czekoladowniki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne czekoladowniki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl i życzę powodzenia w losowaniu.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, bardzo energetyczne kolory:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...