środa, 30 maja 2012

W 80 dni dookoła świata i wakacji czar :)

Udało mi się skończyć mój projekt na wyzwanie u Zimnej, a moją zagadkę rozwiązały dokładnie 3 osoby :)
1. April79
2. FreubelFee
3. Mamuśka73

Dziewczyny proszę o adresy na maila i troszkę cierpliwości :) w drugiej połowie lipca poleci mulinka :)

A teraz kilka zdjęć tego co udało mi się stworzyć :)







A haft będzie na okładce albumu ze zdjęciami z Egiptu


I kilka zdjęć wspominkowych :)










Wiola również ogłosiła kolejne wyzwanie u siebie, a że tematycznie się dopasowałam więc zgłaszam pracę również na wyzwanie u Wioli :)

20 komentarzy:

  1. śliczny dziękuje za udział w wyzwaniu i powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mi ten egipt do głowy nie przyszedł :)
    Haft wyszedł piękny, Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny hafcik:) i dziękuję za nagrodę:) niedługo wyśle adresik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja. Super pamiątka teraz będzie, pozdrawiam i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny egipski haft.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały pomysł na wykorzystanie hafciku, ktory jest bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny hafcik i super go wykorzystałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft bardzo piękny, oryginalny, no i świetne wykorzystanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten album będzie musiał super wyglądać :-)
    Wyszło naprawdę fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafcik bardzo piekny, cienowana mulinka dodaje mu wiele uroku,wiec album ze zdjeciami bedzie bardzo oryginalny. POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznym hafcikiem ozdobilas album...no i piekne wspomnienia w nim zamiescisz...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł! Hafcik jest cudny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł!!! album prezentuje się super i teraz nikt nie ma wątpliwości co znajduje się w środku :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysl z tym albumen, haft jest cudowny!! pieknie sie prezentuje na okladce albumu:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. gdyby nie podpowiedz i przejrzenie wszytkich wpisow zakupowych to w zyciu bym nie zgadala
    adresik moj chyba masz choc mam wielka nadzieje,ze w koncu do tego zoo przyjedziecie i mnie nawiedzisz osobiscie
    choc jak pracujesz w wekendy to moze byc trudno...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...