poniedziałek, 30 stycznia 2012

Pierwsze koty za płoty i niespodzianka

Niedawno dołączyłam do SAL-a u Aleny, co miesiąc haftujemy 1 obrazek autorstwa LK, ca da na koniec roku kalendarz Flip It Blocks, dzisiaj pokazuję styczeń :


kolory lekko zmodyfikowane, w oryginale DMC a ja haftowałam Ariadną .

Odebrałam też dzisiaj przesyłkę od Pelasi za złapanie licznika, droga do domku trochę trwała a mnie ciekawość aż zżerała od środka i jak tylko zamknęłam za sobą drzwi otworzyłam i moim oczom ukazały się same cudowności:



Oczywiście słodyczy już nie ma , Starszak porwał jedno a Maluch Kinderki :) Kochana bardzo Ci dziękuję, już widzę jak w nowym domku na ławie leży serwetka a nad drzwiami wyjściowymi na ogród powiewa Łapacz Snów. Bardzo, bardzo, bardzo i jeszcze raz wielkie dzięki zawsze podziwiałam Twoje prace szydełkowe a tutaj taka niespodzianka, nie mogłaś nic lepszego dla mnie wybrać. Dziewczyny patrzcie i podziwiajcie, bo na prawdę mam się czym chwalić.

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
------------------------------------------------------------------------
Moje SAL-owe kawkowe - dziękuję za wszystkie miłe słowa, praca Nam idzie całkiem sprawnie nie uważacie :)
Asia305 - mój słoik jest plastikowy po herbatnikach maluszka ;) przynajmniej moi szaleńcy go nie stłuką
FreubelFee - mieszkam we Vlissingen ( Zeeland ) i niestety nie mam tutaj za dużego wyboru, w kringlopach ( a są tylko 2 ) nie ma nic do haftu, ale będę szukać dalej może w końcu coś upoluję :) na targach nigdy nie byłam, może kiedyś się do Was podłączę :)
Dudqa - jestem pewna w 200 %, że spokojnie podgonisz hafty
Pelasia - ja już na nic więcej się nie zapisuję , chyba że mija doba się wydłuży ;)
Piegucha - faktycznie Twoje kolczyki to maluszki, a ja nie mam za dużo gazetek więc książeczka się przyda
Daniela, Madziorek, Iskierka, Edyta - dziękuję za miłe słowa

7 komentarzy:

  1. Też się skusiłam na ten kalendarz a że dopiero wczoraj się dopisałam muszę nadrobić zaległości :)
    Prezent przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezencik, a hafcik mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne prezenty dostalas ;) Haftowac lubie od czasu do czasu, ale jak widze w jakim tempie powstaja obrazki u tych z Was ktore biora udzial w SAL- ach , to sie nadziwic nie moge :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam już u haftyśki, to u Ciebie tez cos napisze:) Ten kalendarz tez mialam zamiar haftowac, kilka miesiecy temu sie nad nim zastanawialam. Ale po tym jak dwa poprzednie daly mi w kosc, stwierdzilam, ze potrzebuje przynajmniej rok przerwy:P Powodzenia, mam nadzieje, ze Ci sie uda skonczyc:) W zeszlym roku zadna z dziewczyn, ktore ode mnie odgapily i haftowaly po jednym kalendarzu LK nie skonczyla:( A jak zamierzasz je wykonczyc???
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super hafcik ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. kalendarz będzie świetny, gratuluję prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u Ciebie, baaaaaaardzo dziekuję za informację w sprawie kanwy, wszystkie jesteście nieocenione!!
    Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...