poniedziałek, 6 czerwca 2011

Wycieczka

Trochę mnie nie było, a wszystko za sprawą niespodzianki mojego K. Przyjechał w czwartek rano ( miny chłopaków bezcenne :) ) i poinformował Nas, że jedziemy na wycieczkę w góry ( nic więcej nie chciał zdradzić). Spakowaliśmy się i wyruszyliśmy w nieznane, po drodze zabraliśmy jeszcze moją kuzynkę, która uwielbia zabawy z Maluchem i czekaliśmy z niecierpliwością gdzie się zatrzymamy. Po prawie 3 godzinnej jeździe wylądowaliśmy w Zakopanym ( uwielbiam góry), Maluch był zachwycony misiem na Krupówkach, starszak kupił koszulkę " Kocham Mamę, kocham Tatę a najbardziej ich wypłatę" a ja wydałam majątek na oscypki. Pomimo deszczowej pogody wycieczkę zaliczmy do udanych ( potem dodam kilka zdjęć), bardzo fajny zaliczyliśmy w drodze powrotnej kompleks basenów termalnych w Bukowinie Tatrzańskiej kto nie był, gorąco polecam. Dzisiaj przyszła przedostatnia przesyłka i mam nadzieję, że do jutra wszystko skompletuje i zaczynam kartę urodzinową dla mojej kochanej rodzicielki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...