poniedziałek, 20 czerwca 2011

Szykują się zmiany ...

U mnie zaczął się gorący okres :) . Pod koniec lipca wyjeżdżam z chłopakami do mojego K. i jak zwykle wszystko trzeba pozamykać w ostatniej chwili. Jeszcze jak na złość mój K. ma plany dotyczące zmiany pracy a co za tym idzie zmianą miasta, w którym zamieszkamy a wszystko się okaże w ostatniej chwili i na wariata będziemy wynajmować mieszkanie, załatwiać starszakowi szkołę, zameldowanie itp.., kurcze mam nadzieję, że jakoś razem to wszystko ogarniemy a najważniejsze, że w końcu będziemy razem :). W miarę możliwości wpadam i podczytuję inne blogi, ale przyznam szczerze, że z czasem na pisanie już gorzej. Od jutra zaczynamy generalne porządki ubraniowo, zabawkowo, książkowe u starszaka i rozdajemy niepotrzebne rzeczy w końcu nie możemy zabrać ze sobą wszystkiego ( niestety :(  ). U malucha raz w miesiącu robię przegląd szafki więc tutaj czeka mnie najmniej pracy, ale z moimi rzeczami to nie mam pojęcia jak się ogarnę. Mój K. już mi zapowiedział, że mam ograniczyć ilość książek, albumów i innych moich skarbów do minimum a resztę będziemy systematycznie zwozić ale jakoś nie mogę się zdecydować wszystko wydaje się potrzebne. Pod koniec tygodnia braciszek zaopatrzy mnie w potrzebne kartony i zacznę pakować to co nam się do wyjazdu już nie przyda. Zapomniałam się pochwalić, że  mój starszak zrobił scrapkowy referat o Fryderyku Chopinie ( dostał 6 ), on ma zdecydowanie więcej zdolności plastycznych ode mnie, ale razem mamy plany żeby stworzyć kilka fajnych prac. Musze z nim walczyć o ciekawe zdobycze, bo jak tylko coś mu wpadnie w oko to wiadomo, że zaraz zwędzi :) . Postaram się dokumentować na bieżąco nasze najbliższe gorące chwile :)
Wszystkich gorąco zapraszam na wspaniałe Candy:
Nebri - rozdaje cukieraski :)

1 komentarz:

  1. Tami :) trzymam kciuki za wasze rewolucyjne zmiany! Oby wszystko gładko poszło :) I gratuluję utalentowanego plastycznie synka ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...