sobota, 26 października 2013

Pamiątki powstają :)

Oczywiście nie próżnuję i pamiątki dla nauczycielek Malucha powstają w każdej wolnej chwili. Miałam prawie tygodniowy przestój ponieważ brakowało mi jednego koloru muliny. Na początku zaczęłam kombinować z zamianą na inny odcień, ale zrezygnowałam i czekałam aż upoluję brakującą mulinę. W końcu się udało :) Na dzień dzisiejszy obydwa obrazki są już na ukończeniu , a tutaj pokażę tylko zdjęcie z wcześniejszego etapu :)

W oryginale jest kilka satynowych mulin, ale z powodu ich braku użyłam normalne odcienie DMC. Satynowa mulinka będzie tylko jedna :)

Z prawej strony widać kawałek wzoru mojego tajnego SAL-u :)

6 komentarzy:

  1. mam jużna koncie ten obrazek, tylko, że zmieniałam kolory jak to ja, fajnie się go haftuje. Nie mogę się doczekać prezentacji całości

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez juz go wyszywlam :) Uroczy hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już widac co bedzie. Krolisie napewno się Panią spodobają. Też bym chciała sobie takiego zrobić ale przerażają mnie ten pół i 3/4krzyżyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczek będzie śliczny! Uwielbiam te króliczki od DMC!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochany ten króliczek, kolorowy i wesoły. A na SAL czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki słodziaszek :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko
    Basia:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...