czwartek, 17 października 2013

Moje ulubione motto :)

Zaczęła się u mnie pora deszczowa :( , która pewnie potrwa jak zwykle do marca. Czasem uda się uchwycić jakiś ładniejszy dzień czy chociażby moment. Tym razem na wyzwanie SPS , powstało takie sobie ATC :



Doleciały też do mnie dzisiaj z Polski piękne papiery, które kupiła i mi przesłała Asia :)

Czułe słówka - Galeria Papieru

Winter is coming - UHK
Natomiast jeżeli chodzi o kwestie hafciarskie, to cały czas działam dzielnie, ale jeszcze nie mogę nic pokazać, proszę o cierpliwość :)

2 komentarze:

  1. Świetny scrap, a papiery cudne w szczególności Winter is coming - lubię te odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ladnie ladnie. wciaz kartki i kartki, a jak tam nasze RR???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...