środa, 1 lutego 2012

Pary wylosowane " Wymianka z szumem fal w tle "

Po pierwsze jak tu nie wierzyć w przeznaczenie :) wczoraj dostałam wyróżnienie od Haftyśki , kochana bardzo dziękuję, kilka słów o mnie już było :) a oto wyniki losowania :

Tami - Haftyśka :)
Karto_flana - Diana
Kalisz Made - Kgosia
Bożenka - Wiola
Cecylia - Lucyna
Romantyczka - Zancia

Już wysyłam adresy, nie zapomnijcie przysłać podpisanego zdjęcia z paczuszkami, które przygotujecie dla swojej pary :)

Jeżeli któraś z Was nie dostała wiadomości z adresem i namiarami na swoją parę to proszę o kontakt

2 komentarze:

  1. Życzę Wam udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe super! moja para bardzo mi się podoba :) już szukam pomysłu na morski upominek...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...