sobota, 4 lutego 2012

Moje ulubione seriale

Zostałam zaproszona do serialowej zabawy przez Majalenę :)
Oto zasady :
1. Opublikuj logo zabawy na swoim blogu
2. Napisz kto Cię zaprosił do zabawy
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących bloga
4. Wymień i opisz swoje ulubione seriale






Oto kilka moich ulubionych seriali :)

 Grey's Anatomy ( Chirurdzy )


Serial o perypetiach w szpitalu akademickim Seattle Grace Hospital . Jest w nim wszystko co powinno się znaleźć w dobrym serialu, czyli miłość, zdrada i medycyna. Oglądam od pierwszego sezonu i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny odcinek. Losy Meredith i przyjaciół od pierwszego dnia praktyki w szpitalu wciągają niesamowicie, a moja ulubiona bohaterka Cristina Yang już niejednokrotnie mnie zadziwiła - i za to ją lubię. Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie oglądali :)

Dr House


Gregory House, co tu dużo mówić, każdy kto ogląda ten serial wie, że nie można odejść od telewizora kiedy Greg szaleje na ekranie. W całym swoim cyniźmie jest według mnie niesamowicie szczery i mimo wszystko bardzo sympatyczny. Dla swoich przyjaciół potrafiłby zrobić wszystko i w gruncie rzeczy pod tą skorupą jest fajny facet .

Bones ( Kości )


Dr Brennan najpierw poznałam w książkach Kathy Reichs i od razu ją polubiłam. Jako antropolog sądowy współpracuje z agentem FBI Seeleyem Boothem przy identyfikacji zwłok i pomaga odnajdywać przyczynę zgonu wielu ofiar. Jest niezwykle inteligentna i szczera aż do bólu, a jej zespół współpracowników zawsze staje na wysokości zadania.


Criminal Minds  ( Zabójcze umysły )


Serial opowiada o Agentach FBI, którzy dzięki swojej nieprzeciętnej wiedzy pomagają odnajdywać nieprzeciętnych bandziorów, portrety psychologiczne które tworzą są niesamowite i niejednokrotnie pomagają ująć np. seryjnych morderców. Serial o zapleczu pracy kryminologów i psychologów wciąga od pierwszej minuty, polecam .

Do zabawy zapraszam :
1. Haftyśkę
2. Darias
3. Zimną.29
4. Lothluin
5. Pelasię

A u nas spadł śnieg ( co zdarza się bardzo rzadko ) więc biegniemy na polko lepić bałwana :)


7 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy ;) Później cos sklecę u siebie na blogu! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, śnieg.. my w PL. mamy go już dość ;) a lepić się nie da, bo taki mróz że hoho.. nic sie nie klei tylko rozsypuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy! Wywiąże się przy następnym poście :) Oj będzie dużo opisywania :) Też oglądam Chirurgów a o innych przeczytasz jak napisze w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zaproszenie do zabawy :) już zaczynam myśleć nad serialami :) info w moim następnym poście

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię te seriale :) Choć moim faworytem są Chirurdzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. O zapomniałam o dr Hausie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...