czwartek, 4 października 2012

Kolejne ciacho i SAL Sylwestrowy

Dzięki za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem :) Oj u Agi takie cuda pooglądałam i pomacałam, że szok :) a jak obiecała to jeszcze nie wszystko , więc ciąg dalszy nastąpi ....

Do Pelasi poleciała kolejna kanwa , tym razem z ciachem Brzyduli :)


Bardzo dziękuję organizatorce SAL-u Sylwestrowego za wyrozumiałość, niestety przespałam pierwszy termin  , kiedy należało pokazać postępy :( dzisiaj drugi termin, co prawda u mnie jeszcze pustki, ale w weekend będę nadrabiała zaległości, wzór wydrukowany, muliny przygotowane i będę działać






Mam też w końcu magnes, więc powstaną świąteczne drobiazgi :) na reszcie będą wykończone jak należy ( przynajmniej teoretycznie )

Barbaratoja - oj ciężko z prezentem dla Agi, dlatego padło na książki, ja uwielbiam je dostawać więc mam nadzieję, że była zadowolona :)

Piegucha - czasu na zdjęcia faktycznie nie było, kolejnym razem nadrobimy :) wszystko obfociłam w domu, a ramki są cudne, chorowałam na takie od dłuższego czasu , a że Aga dobra kobieta jest to sprezentowała mi śliczności :)

AsiaB - upominki boosskkiiee, a muffinki ... mniam, mniam :) zapraszamy na kolejny zlot, wsiadaj w samolot i już jesteś :)

Chica111 - jak ja Wam zazdrościłam tego spotkania :) aż w końcu się zmobilizowałam. Odwiedzałam Twój blog kilka razy , ale widzę, że moje komentarze u Ciebie też znikają, sprawdź proszę w spamie. Wejdź w bloggera, komentarze i spam i tam będą, zaznacz, że nie jest to spam i wskoczą na blog, od czasu do czasu zaglądaj tam proszę może kolejne się znajdą :)

Pasje rzeszowianki - dziękuję za wyrozumiałość w sprawie SAL - u :)

EDIT :

Powstał też nowy wzorek, tym razem na podstawie kartki do scrapu , proszę się częstować ale nie zapomnieć o podaniu źródła :)




6 komentarzy:

  1. Oj chętnie, tylko co ja bym z tym moim małym pędraczkiem zrobiła?;)A hafcik słodziutki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek fajny Ci wyszedł, i powodzenia w salowej zabawie, jak na razie masz dobry poczatek , narzędzia są teraz tylko wolny czas by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam wzor tego kotka, czeka dzielnie w kolejce, az skoncze koci SAL:)))piekny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, fajne te ciacha :) zresztą czajniczki i kawa (kawa, kawa, kawa!!) też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super hafcik i wzorek może uda mi sie wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...