poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Pierwsza książka przyleciała :)

Witajcie , dzisiaj krótko :) przyleciała pierwsza szydełkowa książka , kupiłam co prawda używaną, ale jest w idealnym stanie, poniżej zobaczcie zdjęcia :


są tutaj faktycznie wszystkie kroki szydełkowania od podstaw


są też projekty






kwiatuszki


podstawowe ściegi






Na razie niestety tylko pobieżnie przejrzałam, ale mam nadzieję przez Święta a nawet raczej już po, bardziej się zagłębić :)

Dziękuję kochane za wszystkie komentarze i oczywiście proszę o jeszcze :)

Lunaris - to jest gazetka o numerze 7

12 komentarzy:

  1. Jasne, też tak sobie zawszę mówię, że później doczytam i ląduje kolejna fajna pozycja na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz czekam na efekty :) zapraszam na candy http://divianaart.blogspot.com/2012/04/candy-mamuskowe-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. już z niecierpliwością będę wypatrywać pierwszych prac szydełkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką książkę warto mieć na własny użytek!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. razem ja przejrzymy;do mnie tez powina do swiat doleciec ksiazka szydlowa,ktora kupilam tez bez zazdrosc

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zdobyczy. bardzo fajna książka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna książeczka- i piękne rzeczy do wykonania w ramach treningu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no fajnie, a kiedy zaczynasz naukę? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam się nauczyć machać na szydełku. Może jak zobaczę Twoje pierwsze prace, to się zmobilizuję? Życzę wytrwałości i czekam na pierwsze efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie książki :) Sama robię na szydełku - od tego zaczęłam przygodę z rękodziełem. Książek i broszurek mam sporo a i tak nie potrafię się powstrzymać od zakupu kolejnej pozycji. Tak samo mam z wzorami. Heh...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna książka:)też chciałabym się nauczyć robić na szydełku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla takiego laika jak ja w dziedzinie szydełkowania to jest istna Księga tajemna! Tym bardziej podziwiam wszystkich, którzy wiedzą, jak odczytywać tajemne znaki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...