poniedziałek, 19 marca 2018

Hafciarski alfabet - D

Kolejny tydzień zabawy z alfabetem i dziś litera D jak.....

Dmc - od kilku lat haftuję tą muliną i zdecydowanie jest dla mnie najlepsza . Brakuje mi jeszcze trochę do skompletowania pełnej palety ale staram się w miarę możliwości zawsze kupić kilka nowych motków . Producent systematycznie wypuszcza nowe kolory więc lista zakupów  się nie zmniejsza. 😀

Dimensions - czyli moje ukochane zestawy hafciarskie . Kilka już za mną a teraz na tapecie kolejny Dimek 😉


Durene Jones - świetna i bardzo popularna projektantka . Ma swoją stronę na Fb , kto z Was jeszcze nie zna to polecam. W każdy piątek Durene dodaje darmowy wzór więc można coś dla siebie wybrać . Mnie osobiście udało się kiedyś na wyprzedaży upolować zestaw , który czeka w kolejce i wzór babeczek. Jestem ciekawa co Wy sądzicie o jej projektach .



Pozdrawiam gorąco z zimnej Holandii.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam projekty Durene Jones :) Właśnie jestem w trakcie wyszywania tych babeczek ;)
    A dimek świetnie się zapowiada :) Podobają mi się ich wzozry ale jeszcze nie miałam okazji wyszywać oryginalnego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam projekty Durene Jones :) Właśnie jestem w trakcie wyszywania tych babeczek ;)
    A dimek świetnie się zapowiada :) Podobają mi się ich wzozry ale jeszcze nie miałam okazji wyszywać oryginalnego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię Durene Jones, a jakoś zapomniałam jej uwzględnić w swoim alfabecie ;) Dimków jeszcze nie próbowałam, choć też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę oryginalna i ja bardzo lubię wzorki Durene. Dzięki za namiary na jej stronę.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...