czwartek, 22 grudnia 2016

Wracam po przerwie :)

Witajcie moi drodzy. Nie było mnie baaardzo długo ale tak bywa. Musiałam się skupić na życiu osobistym i pracy co nie oznacza, że o Was nie myślałam. Odwiedzałam i podziwiałam Wasze blogi jak tylko była taka możliwość.
Kilka moich koleżanek blogowych namawiało mnie do powrotu i w końcu uległam. Wiem, że trochę czasu musi minąć zanim się rozkręcę ale jestem dobrej myśli.

A na początek pochwalę się tym co mnie ostatnio najbardziej zajmowało,  czyli moimi potworami .




Po Świętach wracam do Was całkowicie a teraz chciałabym życzyć aby ten najbliższy czas był przepełniony miłością i ciepłem a Nowy Rok był rokiem spełnienia marzeń.
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku.


5 komentarzy:

  1. No Kobieto wreszcie jesteś.. Nie wiem jak inni ale ja się stęskniłam i to bardzo...
    Tobie również wszystkiego najlepszego z okazji świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj kochana;) Dobrze ,ze dostałaś kopniaka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesoły dzień nam nastał :D Zdecydowanie za długo Cię nie było :)
    A zbliżający się nowy rok to dobry czas na powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem tak bywa..... ale fajnie że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że jesteś😀 potwory cudne nie dziwię się ze przepadlas na tak długo pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku😁

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...