wtorek, 22 września 2015

Plany czy marzenia

Widzę, że u moich koleżanek pokazały się podsumowania planów narciarskich i pokaz kolejnych. Doszlam do wniosku, że u mnie planowanie niestety się nie sprawdza, jakoś opuszczają mnie chęci i siły. Dlatego też u mnie planów nie zobaczycie, będą zamiast tego moje marzenia hafciarskie. Pokaże Wam to co obecnie mi się podoba ( bo jak wiadomo to też się zmienia z biegiem czasu ), a ciekawe jak to będzie za rok? Może ktoś dołączył i podzieli się swoimi marzeniami .... powiedzmy maksymalnie 15 haftów. Czekam na linki w komentarzach :-)  a u mnie tak to wygląda :

 Mam ten zestaw Dimensions od dawna

 Ten haft przeznaczę na prezent
 Ten wygrałam i też czeka
 Mój ukochany Kinkade leży w pudle
 To taki malutki Dimek
 Tego zestawu nie mam, ale kiedyś kupię i będzie dla mojej fasolki jak znalazł
 Mirabelkę nawet zaczęłam , może się uda skończyć
 Wzór leży w szufladzie, ale nadal mi się podoba
 Jak widzicie morskie klimaty mnie nie opuszczają. Wieniec niezmiennie cudny, zestaw kupiony.

No i na koniec ostatnio zakupione wzory Magic Dolls.

Zawsze chciałam haftowac takie typowo dziewczyńskie wzory jak chociażby Gorjusski, które uwielbiam ale przecież moi chlopcy nie byliby zachwyceni więc teraz mam w końcu wymówkę. Kilka zestawów dziewczynek na pewno kupię ponieważ nie podobają mi się Gorjusski z dobieranymi samodzielnie kolorami,

Na zakończenie ostatni obrazek, tym razem mozaika i znowu klimat morski :-)

To tyle , a jak u Was z marzeniami?

12 komentarzy:

  1. Hej, ambitne plany:) właśnie przypomniałaś mi o Gorjusskach, no i Mirabelkę też zaczęłam, o Magic Dolls nie wspomnę:))) ale teraz zajęłam się świątecznymi wzorami z Pro Filo, to takie moje plany, powodzenia w xxx :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozaiki są fajne, takie podobne, a takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne marzenia...oby choć niektóre udał się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lezaki nad jeziorem cudne! Nawet nie wiedzialam, ze je wygralas, gratuluje!
    Sama mam pelno marzen, bo planowac nie lubie, ale mam troche zachomikowanych zestawow w garazu:P Nie bede sie przyznawac ile i jakich, bede je po prostu haftowac w kolejnosci jak bede miala na nie ochote :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne marzenia :o) Trzymam kciuki za realizację. U mnie lista też dłuuuuuga :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne marzenia i plany! Oby jakąś część udało Ci się zrealizować bo trzeba przyznać, że są bardzo ambitne:)
    Ja nie planuję. Czasem jest tak, że w sekundzie zakocham się w obrazku, który zobaczę i muszę go zaraz zaczynać:) Jakąś tam niepisaną listę haftów mam, ale ona wciąż się zmienia:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenia podobają mi się bardziej niż plany.:) Twoje są super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dimek niebieski czeka i u mnie. A lista juz niedlugo u mnie na blogu :) Pozdrawiam.

    Ps. Fajnie marzyc hafciarsko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne marzenia :) Moje ukazują się zawsze 1 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obrazki są Twoimi marzeniami :).

    A teraz muszę się Ciebie spytać czy Ty potrafisz czytać w myślach :P.
    Ze dwa dni temu myślałam, że musiałabym w końcu uporządkować wzory typu "muszę je wyhaftować" i tak samo jak Ty chciałam zaprosić dziewczyny do wspólnej zabawy i ograniczyć liczbę haftów do 15 hihi.

    Jednak póki co są one u mnie tylko w głowie, bo na kompie mam je każdy, gdzie indziej więc najpierw muszę je uporządkować ...

    Dostałaś ode mnie e-maila?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne marzenia :) Może ja też zacznę planować i marzyć...hmm...:) Trzymam kciuki za realicję tych marzeń :) Pozdrawiam i na pewno będę tu częstym gościem. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...