piątek, 24 maja 2013

Moje pierwsze ATC i zakupomanii ciąg dalszy :)

Wczoraj w Scrapowym Pasie Startowym kolejne wyzwanie , tym razem ATC " W świecie owadów ". Przyznam szczerze, że zupełnie nie wiedziałam co to ATC i po co się to to robi, ale dzięki kursowi Ani rozjaśniło mi się wszystko. Zabawa przy ATC świetna, zapraszam wszystkie chętne osoby do wspólnej zabawy :) Mnie powstało takie małe coś :)




Nasz nowy blog wciąga mnie całkowicie :) moje koleżanki mają niesamowite pomysły o ogromną wiedzę co bardzo, bardzo mnie cieszy. W końcu mogę się uczyć od bardziej doświadczonych i zdolniejszych scraperek i nawet takie malutkie ATC daje mi ogromną frajdę. Zapraszam Was serdecznie, jeżeli do tej pory tak jak ja nie wiedziałyście jak zacząć przygodę ze scrapem to nasz blog jest dla Was.

Oczywiście kolejne cuda scrapowe do mnie dotarły , więc się chwalę :)

Stemple takie oto mam:





 Do tego zestaw papierów K&Company :





Oraz kolejny SMASH


Ponieważ pojawiają sie pytania do mnie dotyczące moich drewnianych baz pod haftowane zawieszki, informuję, że można je zamówić u Asi na jej blogu TUTAJ :) oprócz zawieszek mnóstwo cudowności, ostrzegam lojalnie :)

3 komentarze:

  1. piękne ATC,widać,że idzie Ci scrapowanie coraz lepiej,gratuluję...papiery i stemple świetne...teraz tylko tworzyć,tworzyć,tworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stemple i papiery! Bardzo mi się podobają :) Pewnie wyczarujesz za ich pomocą piękne kartki albo jeszcze coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejne wyzwanie, kolejne zakupy .... super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...