wtorek, 6 grudnia 2011

Zabawa podaj dalej :)

Już jakiś czas temu zapisałam się na zabawę: podaj dalej, w związku z tym ogłaszam ją również u siebie, poniżej zasady :
1.Zgłosić się mogą 3 osoby
2.Osoby te w przeciągu 365 dni dostaną ode mnie upominek
3.W zamian muszą zorganizować taką samą zabawę na swoim blogu
4.W zabawie można brać udział 3 razy

Czekam na 3 pierwsze osoby , zapisy pod postem i proszę o przesłanie na maila swoich adresów

Pozdrawiam gorąco

PS
Dziewczyny, które są zainteresowane zabawą proszę o adres na maile, na razie nie mam jeszcze żadnego, a przypominam, że liczą się pierwsze 3  :)

EDIT :
Mam już komplet :)
1. Poplątany świat
2. Iss-ola 
3. Jojcia

Dziękuję za zainteresowanie, teraz muszę wymyślić co tu stworzyć :)

4 komentarze:

  1. Już Mikołaj grzeje sanie, czego pragniesz niech się stanie.
    Każde z marzeń skrytych w głębi Święty Dziadek może spełnić, a gdy Mikołaj Cię ominie zrób na wieczór smutną minę bo to obowiązek Świętych by przynosić nam prezenty . Gdy pierwsza gwiazdka błyśnie na niebie Święty Mikołaj przyjdzie do Ciebie, a potem odleci i skryje go mrok lecz się nie martw - wróci za rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Oj :) Czyżby mi się udało być w pierwszych trzech komentarzach?? Czy mogę wziąć udział w zabawie??
    PS. Wszystkiego miłego z okazji Mikołajek ;) dużo słodyczy chociaż dzień już zmierza ku końcowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj, ale super
    dopisuję się do zabawy :)
    miłych mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę i ja? czy już przepadło?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...