niedziela, 17 lipca 2011

Auta .....

        Kurcze piszę już drugi raz, bo coś mi zeżarło posta :( Nie było mnie kilka dni ponieważ pomału pakuję nasze rzeczy do przeprowadzki, u Starszaka w 90 % ogarnięte i popakowane , przedpokój tak samo, jeszcze działania z rzeczami Malucha, moimi i kuchnią... Dzisiaj mam już serdecznie dosyć, więc robię sobie przerwę od pakowania i sprzątania i kończę poduchę z Zygzakiem ( pod wieczór powinna być gotowa to wrzucę zdjęcia ) , czekam również na zamówioną śliczną podusię dla Malucha, ale pokażę dopiero jak listonosz przyniesie ( już się nie mogę doczekać miny Malucha ). Pomalutku przygotowuję nici do obrazków z karteczkowego roczku i mam nadzieję, że jutro pierwszy będzie gotowy. Chciałabym się zmieścić w czasie przed wylotem, bo tam jeszcze nie mamy internetu i nie wiadomo kiedy podłączą :(
        Teraz mam prośbę, poszukuję w internecie miarki wzrostu z postaciami z bajki "Auta" i takiego alfabetu:


może macie wzory ? Jeżeli tak to proszę o info, u nas auta cały czas rządzą ( Maluch jest zdecydowanie uzależniony od nich ) i chciałam do nowego pokoju mu przygotować taką niespodziankę.
Natomiast Starszak jest fanem zarówno książek jak i filmów z Sagi : Zmierzch, Zaćmienie, Księżyc w Nowiu i męczy mnie strasznie o jakiś haft, poratujcie proszę jeżeli macie coś w tych tematach.

          Na razie to tyle, odezwę się wieczorem i pochwalę podusią :)
Serdecznie witam wszystkie nowe obserwatorki i uczestniczki Candy i zapraszam do aktywnego uczestnictwa na moim blogu :)

3 komentarze:

  1. Kochana, skarbnicą wzorków jest Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/ poproś Ją a na pewno Ci pomoże, to kochana osóbka o wielkim serduchu :)))

    Och ja mnie wkurza to weryfikacja komentarzy :(((

    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki moja droga za radę, już wysłałam zapytanie i czekam na info :)
    Niestety dalej się pakuję, a miałam odpocząć :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam (napisz na anja-de MAŁPA o2.pl)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...