poniedzia艂ek, 26 lutego 2018

Hafciarski alfabet - A

Dziewczyny Kasia i Hanulek maj膮 zdecydowanie hafciarskie ADHD 馃榾 i tym razem wymy艣li艂y now膮 zabaw臋.  Dzisiaj w ramach tej zabawy prezentujemy skojarzenia na liter臋 A. U mnie na pocz膮tek has艂a a p贸藕niej zanudz臋 Was opisami 馃榾
1. Aida
2. Ariadna
3. Anchor
4. Aliexpress

1.Aida
 Rodzaj materia艂u o r贸wnym splocie przeznaczony do haftu, mamy r贸偶ne g臋sto艣ci Aidy co oznacza ile krzy偶yk贸w zmie艣ci si臋 na cm materia艂u. Nie jestem wielkim znawc膮 tematu, wszystko co wiem to zbi贸r w艂asnych do艣wiadcze艅 i oczywi艣cie wiadomo艣ci od kole偶anek hafciarek wi臋c prosz臋 o wyrozumia艂o艣膰. Je偶eli chodzi o moj膮 ulubion膮 Aid臋 to zdecydowanie 18 ct na wi臋ksze i 16 ct na mniejsze obrazki. A Wy jak膮 lubicie ?


2.Ariadna
 Od tej muliny zaczyna艂am, mam ca艂膮 palet臋 Ariadny cho膰 przyznam szczerze , 偶e od kilku lat wykorzystuj臋 j膮 g艂贸wnie do mniejszych hafcik贸w. Natomiast m贸j prezent dla babci powsta艂 w ca艂o艣ci z Ariadny :)



3.Anchor
 Kolejna mulina, mam kilka motk贸w, kt贸re wykorzystywa艂am podczas s艂awnego niedoko艅czonego SAL-u Cytrusowego . U偶ywacie jej cz臋sto, ch臋tnie poczytam o Waszych do艣wiadczeniach.



4.Aliespress
 Znane chi艅skie "allegro" jak niekt贸rzy je okre艣laj膮. Zdania na temat zakup贸w tam s膮 podzielone ze wzgl臋du na 艂amanie praw autorskich przez sprzedawc贸w ( czyli twz. podr贸bki ). Sama mam kilka zestaw贸w, kt贸re dosta艂am w prezencie i ich test przede mn膮


1 komentarz:

  1. Aida to moja ulubiona (opr贸cz lnu) tkanina do haftu :) Najcz臋艣ciej wyszywam na 16ct i 18ct, ale si臋gam r贸wniez po 20ct.

    Mam nadziej臋, 偶e wr贸cisz na blog na sta艂e :)

    OdpowiedzUsu艅

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...