środa, 19 listopada 2014

Zagadka, kolejne podeście i mój pierwszy raz

Witajcie kochane :) ostrzegałam, że z systematycznością u mnie ostatnio nie najlepiej ale w końcu wrzucam drugie zdjęcie mojej zagadki , TUTAJ zasady zabawy dla przypomnienia .



Ostatnie dni a nawet tygodnie były pod znakiem urodzin Malucha, na początek prezenty dla dzieciaków w szkole a później imprezka dziecięca w domu. Dzięki pomocy przyjaciółki nie zwariowałam, dzieci się nie pozabijały a dom nadal stoi. A teraz wyjaśnię "mój pierwszy raz" : Maluch pewnego dnia przybiegł do mnie i oświadczył, że ma sprawę ( jeszcze nie wiedziałam co się kroi ) i że koniecznie muszę spełnić jego marzenie. Ja naiwna się zgodziłam i okazało się, że chodzi o TORT !!!! ( nigdy nie piekłam tortu) i mam go dla niego przygotować. Myślałam, że zamówię śliczny i sprawa załatwiona , ale nie :(  koniecznie miałam go sama upiec. No i cóż pozostało, jak obiecałam tak musiałam zrobić. Wyszło mi coś takiego i uważam, że jak na pierwsze podejście to nie było tak źle. Wiem, że dla wielu z Was upieczenie tortu to żaden kłopot, ale dla mnie to był nie lada wyczyn, tym bardziej że musiał być ze SPIDERMANEM ( żebym miała łatwiej pewnie ). No nic zdjęcie pokażę ale bądźcie wyrozumiałe :) i pozdrowienia od Malucha .




7 komentarzy:

  1. co ty opowiadasz... jak na pierwszy raz to wspanialy tort ci wyszedl :) zebys moj zobaczyla to bys pekla ze smiechu, a tez byl moj pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort imponujący. Jak na debiutantkę to naprawdę super ci wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  3. A masę cukrowa/marcepanowa tez sama robiłas??? torcik bardzo ładny, pierwszy a taki uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Santa's Secret? :)
    Sto lat dla solenizanta! Ja tortu tez nie pieklam, ale jak jestem w domu na urodziny to mama ma za zadanie upiec mi czarne ciasto i zrobic osobiscie jej pyszny krem kokosowy:) Takze chyba kazda mama musi sie postarac na urodziny dziecka, czy jest male czy duze:P Moj ex-sasiad, diabelek 5-letni co to wrzeszczal wiecznie i walil w co popadnie, m.in. w kaloryfery tez lubil spidermana:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tort super :) Czekam na kolejne :) Wszystkiego najlepszego dla solenizanta

    OdpowiedzUsuń
  6. Tort wyszedł ekstra!!! Wszystkiego najlepszego dla synka!
    Co do haftu to nadal nie wiem co to jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...