piątek, 1 listopada 2013

Dyniowo-książkowo :)

Przyznam się Wam szczerze, ze ostatnio jakoś się nie mogę zabrać do książek. W czytniku lista długa, a ja tak po rozdziale do przodu :) Jeszcze nie znudziły mi się kryminały skandynawskie ( i mam nadzieję, że ten stan się utrzyma jak najdłużej ), a obecnie czytam serię o Drużynie A , którą stworzył Arne Dahl






A Wy co polecacie na długie zimowe wieczory ?

Na SPS trwa wyzwanie " Z dynią w tle " serdecznie zapraszam, a szczegóły TUTAJ :)
Dziewczyny stworzyły świetne prace inspiracyjne, a ja takie ATC, w którym użyłam gałązki z Wycinanki :)

Prace nad króliczkami trwają i okazało się, że nie mam jednej muliny, po weekendzie zakup i będzie można skończyć prezenty dla nauczycielek.

Dziękuję za wszystkie komentarze i czekam na Wasze propozycje książek :)

1 komentarz:

  1. Ja teraz podczytuję nowego Dana Browna "Inferno". Wieczory umila mi jeszcze Grange ze swoimi mrocznymi thrillerami. Świetny halloweenowy obrazek - strach się bać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...