poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Pojawiam się i znikam :)

Co prawda ostatnio pojawiam się i znikam, ale podczytuję w miarę na bieżąco. Jakoś nie mogę się zmobilizować do pisania bloga :( przesilenie wiosenne chyba mnie dopadło. Cały czas coś dziubię krzyżykowo :)








Pogoda u Nas coraz lepsza i wczoraj cały dzień spędziliśmy na spacerach i jeździe na rowerach :) a było tak :








I na koniec nasz nowy król :)





Na początku maja ruszy blog wyzwaniowy dla początkujących ( i nie tylko ) scraperek, wszystkie osoby już teraz namawiam do udziału w Naszych wyzwaniach :)

3 komentarze:

  1. Przez chwilę zastanawiałam się co robi koza na placu zabaw... a to chyba jakieś minizoo było w pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie, ze pogoda coraz lepsza !!! Koza tez mi wlasnie wpadla w oko :) co ona tam robi ??? Czy nie nastraszy Ci synka?
    Wiesz Tami czasami tak bywa, ze podczytuje sie bloggiera, a o napisanie posta jest trudniej, Ja wlasnie teraz tak mam. Tyle, ze i krzyzyk stoi w martwym miejscu.
    Z niecierpliwoscia czekam na bloga wyswaniowego :)
    Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! Król Lidl !!! Ha ha !!! Pięknie spędzony czas. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...