poniedziałek, 25 marca 2013

Czas pędzi nieubłaganie ....

Witajcie, nawet nie wiem kiedy minął marzec, mnóstwo zamieszania, różne sprawy urzędowo-papierkowe mnie pochłonęły całkowicie. Starałam się w miarę możliwości zaglądać do Was, niestety mój bloger nadal szaleje, przypominam o sprawdzaniu spamu w komentarzach, tam możecie znaleźć kilka słów ode mnie :) Jak pewnie zauważyłyście, troszeczkę się zmienił wygląd mojego bloga a to za sprawą mojego brata :) stworzył dla mnie nowe logo i baner , jak Wam się podoba ? A żeby nie było, oto kilka kartek, które powstały i zdążyłam zrobić fotki ( część niestety poszła w świat bez zdjęć ).



















Zauważyłam też , że nie pokazałam jeszcze zdjęcia kolejnych cytrusków, więc nadrabiam zaległości :

Wpadłam też na pomysł akcji karteczkowej dla mojej babci, mnóstwo osób się już dołączyło :) szczegóły tutaj na FB : Akcja karteczkowa dla babci Marysi :)

Mam do sprzedania  zestaw Dimensions, nowy :) ( mam podwójne )  sprzedaję 30,00 zł taniej niz kupiłam :


 Osoby zainteresowane, proszę o wiadomość mailową.

3 komentarze:

  1. karteczki cudne i hafcik tez:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wysyp karteczkowy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się podoba. Dobrze jest mieć takiego uczynnego braciszka:). Cytruski super,no i karteczki również! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...