sobota, 19 listopada 2011

Pracowita sobota :)

Dzisiaj u mnie dzień sprzątania, od rana latałam na mopie i miotle ale porządek zrobiony. W sypialni musieliśmy zrobić małe przemeblowanie ponieważ zasłonięty był kaloryfer a teraz w końcu mamy cieplutko. Skończyłam haft dla mamy i miałam go oprawić, ale mój K. wylał na niego sok :(  , wypiorę go znowu i mam nadzieję, że plama zejdzie .
K. miał wyrzuty sumienia więc pojechaliśmy pooglądać co jest ciekawego w naszych ulubionych sklepach, ale oczywiście na oglądaniu nie skończyłam. Samie powiedzcie jak przejść obojętnie obok takich przecen i śliczności:

1. Pięć paczek klamerek wszelakich - 1 €





2. Koraliki - do Madame będą potrzebne, a resztę też się wykorzysta - 2 €


3. Kartony do kartek i  kartek 3D - 2€





Dodatkowo Maluch jest ostatnio zafascynowany kuchnią i wszystkim co się w niej znajduje, więc tatuś sprawił mu małą kuchenkę i szaleństwo było jak ją złożyliśmy :)

Dziewczyny kochane moje bardzo Wam dziękuję za takie zainteresowanie zarówno SAL-em Kawowym jak i pozostałymi wzorami, zawsze można na Was liczyć :) Szczególnie witam nowe obserwatorki, które ostatnio dołączyły.

9 komentarzy:

  1. klamerki cudne! szczególnie te gwiazdki i choinki...
    a co do SAL-u to zobaczę,może się i skuszę?....

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie i ja nie przeszlabym obojetnie obok takich cudownosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym tez się okupiła, gdybym trafiła na taka okazję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakupy.Szczególnie klamerki które uwielbiam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupy pierwsza klasa! no i bardzo żałuję, że w Polsce jest skromy wybór ozdób świątecznych... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe życie w Jaworznie, od lipca w Holandii. Przylatuję teraz na miesiąc do Jaworzna ( będę 12,12 ), może się spotkamy na kawę ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zakupy, ja ostatnio kupiłam klamerki z misowymi aniołkami za 4zł, prezentuja sie znakomicie, dołaczyłam tez do Twojego Sala, może sobie poradze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne klamereczki. Zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...