środa, 2 marca 2016

Imprezka się zbliża

U mnie nadal wzory, które testuje dla Igiełki. Nadal żyjemy przygotowaniami do chrztu, które odbędą się w polskiej parafii. Co prawda goście od dawna zaproszeni i poinformowani o dacie, ale doszlam do wniosku, że tradycji musi stać się zadość i przygotowałam zaproszenia, które już poleciały do Polski.



Wzór wkrótce do nabycia u Igiełki o Tutaj

A teraz pozdrowienia od Mai :-)


Przyznam się Wam, że mam ochotę zaszaleć i zmienić fryzurę na wiosnę, jak mnie odwaga nie opuści to takie bym chciała


Na FB zobaczyłam cudne wzory i się zakochałam. Po szybkiej akcji udało mi się zakupić dwa słodkie wzory bezpośrednio od projektantki i teraz czekają na trochę wolnego czasu, którego u mnie jak na lekarstwo ostatnio.



Pozdrawiam Was serdecznie i czekam z utęsknieniem na wiosnę.

9 komentarzy:

  1. Zaproszenia baaaardzo ładne, panna rośnie jak na drożdżach!
    Z fryzura zaszalej! Jeśli kolor przestanie cieszyć - zmienisz...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszenia wspaniałe, Majeczka coraz bardziej pocieszna.
    Co do fryzury to szalej jak nie teraz to kiedy ;)
    A wzorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna córeczka! To przede wszystkim. Śliczne zaproszenia i... nic tylko pozazdrościć wzorów. Co do fryzury, ja zrobiłam sobie dziko różowe pasemko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama ma ochotę zaszaleć na kolorowo. Ten kolor świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo świetne kolorki, może nie na całej główce ale miałam takie tęczowe kolorki raz... A co do wzorków, Marta Myszkusia ostatnio właśnie haftowała tę pierwszą "misio-sówkę" jest słodka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołego zająca,
      co śmieje się bez końca.
      Szczerbatego barana,
      co beczy od rana.
      Radości bez liku,
      pisanek w koszyku.
      I wielkiego lania w dniu mokrego ubrania!
      Marta z Rękodzielnika

      Usuń
  6. Qué hermosos conejos! Y ese bebé exquisito
    Saludos
    Maru

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorki piękne..a dzidziuś...słodziaczek:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...